משלוח חינם בכל רכישה מעל 250 שח

לא נמצאו מוצרים בסל.

13 סיבות מעולות לרכב על אופניים

נתונים שנבדקו מדעית ע"י אוניברסיטאות שונות בעולם מראים כי רכיבה על אופניים משפרת את כוח המוח שלך, מערכות יחסים בריאות  וגם את האושר שלך!

להתחיל לרכב יכולה להיות אחת ההחלטות הכי טובות שאי פעם עשית.

והינה כמה סיבות טובות לכך…

1.תגיע מהר יותר.

אם אתה גר בעיר  ומתמודד מידי בוקר עם עומסי תנועה כבדים, יש סיכויי גדול מאוד שתגיע בחצי מהזמן  מהר יותר ממכונית.

 

2.שנתך תהיה איכותית ועמוקה יותר.

רכיבה על אופניים בשעות הבוקר המוקדמות עלולה לעייף אותך בטווח הקצר, אבל בלילה זה יעזור לך להשיג שינה איכותיות ועמוקה במיוחד כאשר תחזור אל הכרית שלך.

3.תראה צעיר יותר.

באוניברסיטת סטנפורד מצאו שרכיבה באופן קבוע יכולה להגן על העור נגד התופעות ההרסניות של קרני UV ולהקטין סימני הזדקנות. האימון מסייע ב :

  • עליה בהמרצת מחזור הדם ולמעבר חמצן והזנה לתאי העור .
  • ניקוי רעלים אל מחוץ לגוף.
  • מיצר סביבה אידאלית ליצור אופטימלי של קולגן המסייע בהפחתה של הופעת קמטים.
  • מזרז תהליכי ריפוי בעור.

 

4.שיפור תפקודי המעיים.

לפי מחקר מאוניברסיטת בריסטול היתרונות שברכיבה מגיעים אפילו עד אל תוך האיברים הפנימיים. פעילות גופנית מסייעת להקטין את משך הזמן הנדרש למזון לעבור דרך המעי הגס ובכך להגביל את כמות המים הנספגים בחזרה אל תוך הגוף ולהשאיר אותך עם צואה רכה יותר אשר מצליחה לעבור בקלות. בנוסף התעמלות אירובית מאיצה את קצב הנשימה ואת הלב ובכך מעוררת את התקבצות שרירי המעי ומונעת תחושת נפיחות.

5.להציל את כדור הארץ.

הידעת?…עשרים אופניים יכולים להחנות באותו מקום כמו מכונית אחת!

זה לוקח בערך חמישה אחוזים מן החומרים והאנרגיה המשמשים כדי להפוך מכונית לבניית אופניים, ואופניים מייצרות אפס זיהום!

6. הגדלת כוח המוח.

רכיבה על אופניים מסייעת בבניית תאי מוח חדשים בהיפוקמפוס האזור האחראי על הזיכרון ( אשר מתחיל להתדרדר כבר בגיל 30 ) זהו תהליך המגביר את זרימת הדם והחמצן למוח ומחדש יצור קולטנים.

 

7.מביס מחלות.

 האם הרכיבה טובה עבורך?, כן!

הרכיבה תרחיק אותך מהרופא. תרגול מתון גורם לתאי מערכת החיסון להיות פעילים יותר ולכן הם מוכנים להדוף זיהומים. מחקרים מראים כי אנשים המתרגלים 30 דקות ביום חמישה ימים בשבוע לקחו רק מחצית ימי מחלה מאחרים.

8.רכיבה על אופניים משפרת את חיי המין שלך!

להיות פעיל פיזית משפר את בריאות כלי הדם שלך, אשר משפיעים  על הגברת החשק המיני. על פי מומחי בריאות בארה"ב. מחקר מאוניברסיטת קורנל גם הגיע למסקנה, כי ספורטאים זכרים הם בעלי יכולת מינית של גברים צעירים יותר בשתיים עד חמש שנים ,אצל נשים מתאמנות יורגש עיכוב בסימני גיל המעבר בזמן דומה.

9. לרפא את הלב שלך.

מחקרים מאוניברסיטת Purdue בארה"ב הראו כי רכיבה רגילה יכולה לחתוך את הסיכון למחלות לב ב -50%. לפי קרן הלב הבריטית, ניתן למנוע מדי שנה כ -10,000 התקפי לב קטלניים, אם אנשים יישארו בכושר.

 

10.ליהנות מזמן משפחתי בריא!

רכיבה על אופניים היא פעילות שכל המשפחה יכולה לעשות יחד. הזאטוט  הקטן ביותר יכול לטפס למושב אופניים או לעגלה מתחברת. יתר על כן, הרגל רכיבה שלך יכול לזרוע את הזרעים עבור הדור הבא. מחקרים מצאו כי, באופן לא מפתיע, ילדים מושפעים על ידי בחירתם של הוריהם לרכב על אופניים.

במילים פשוטות, אם הילדים שלך רואים אותך רוכב באופן קבוע, הם חושבים שזה נורמלי ורוצים לעקוב אחר הדוגמה שלך.

 

11. להתיידד ולהישאר בריאים.

הצד החברתי של רכיבה הוא משמעותי מאוד ויכול לעשות לך טוב בדיוק כמו האימון עצמו, חוקרים מאוניברסיטת קליפורניה מצאו כי קשרים חברתיים משחררים את ההורמון אוקסיטוצין " הורמון האהבה".

 

12.עייף? צא לסיבוב.

 נשמע מנוגד, אבל אם אתה מרגיש עייף מדי לסיבוב, הדבר הטוב ביותר שאתה יכול לעשות הוא לצאת לאחד! פעילות גופנית אפילו כמה דקות באופן מפתיע יעילה ומעוררת.

 

13.זה יעשה אותך מאושר!

 גם אם אתה אומלל כאשר אתה עולה על האופניים ויוצא לרכב , תוך כמה קילומטרים יתרומם מצב הרוח שלך.

כל תרגיל מתון עד בינוני משחרר אנדורפינים טבעיים המסייעים במניעת לחץ ומרגישים מאושרים. אפילו רק שלושה אימונים של 30 דקות בשבוע יכולים להיות מספיק כדי לתת לאנשים את "המעלית" הדרושה להם בדרך אל האושר.